Rozdíl mezi modrým a zeleným Rancherem.

Obliba použití Open Source roste, průzkum mezi 2660 profesionály v oblasti open source softwaru, který provedla společnost OpenLogic a nezisková organizace Open Source Initiative, zjistil, že 77 % organizací se na open source spoléhá více než před 12 měsíci, přičemž 36 % uvedlo, že využití Open Source výrazně zvýšilo.

Více než tři čtvrtiny organizací v uplynulém roce zvýšily využívání softwaru s otevřeným zdrojovým kódem, protože roste obliba nástrojů DevOps, datových technologií a nástrojů AI/ML.

Tento trend vnímáme také v případě nástrojů pro správu Kubernetes clusterů. Rancher je kompletní softwarový stack sdružující Open Source nástroje pro týmy pracující s kontejnery. Řeší provozní a bezpečnostní problémy spojené se správou více clusterů Kubernetes a zároveň poskytuje týmům DevOps integrované nástroje pro provoz kontejnerových úloh.

Proč mít placenou podporu pro Rancher?

Open Source je ze své podstaty k dispozici pro použití zdarma, proč tedy mít placenou podporu pro Rancher?

O Kubernetes a kontejnerizaci se vám starají interní lidé, kteří čerpají z vlastní zkušenosti a z informací z Rancher Community, ta je sice velká studnice informací a zkušeností, ale spoléhat se na komunitu v případě mission critical aplikace nelze, veškerá tíha je právě na vašich interních lidech.

Pokud nastanou jakékoli problémy, ať už se samotnou Kubernetes distribucí nebo produkty třetích stran, tak právě vaši lidé musí v rámci svých znalostí a zkušeností problémy vyřešit.

Onemocnět nebo využít jiné pracovní nabídky může přece také každý.

Je na zákazníkovi, aby vyhodnotil, jaké problémy způsobí výpadek provozní infrastruktury.

  • Je to problém z hlediska bezpečnosti?
  • Ohrozí to výrobu/poskytování služeb; sníží to kvalitu služeb?
  • Ovlivní to reputaci značky/firmy?
  • Vyřešíte problémy vlastními silami, jak dlouho nám to bude trvat?
  • Jak velké budou náklady na nápravu škody nebo ušlý zisk?

V případě, kdy je Rancher nasazený v produkci a nastane nějaký problém, tak v placené verzi (zelený SUSE Rancher), máte garantovaná SLA a víte, že vám SUSE/Rancher podpora pomůže.

Pokud nemáte placenou podporu (modrý Rancher), potom jste odkázaní na „Open Source Community“, kde nevíte, za jak dlouho bude uveřejněna oprava dané chyby nebo rada od zkušenějších uživatelů Rancheru.

Přestože je kód v obou případech identický, je rozdíl právě v poskytované podpoře.

Podpora SUSE Rancher řeší i troubleshooting případných problémů. Některé problémy mohou vyžadovat i znalosti na úrovni zdrojového kódu řešení. Tuto znalost má pouze SUSE jako dodavatel řešení a lze to jen těžko zařídit vlastními silami. Následná oprava v kódu zahrnuje i testování dle standardních testovacích scénářů SUSE, toto opět není zajištěno při opravě vlastními silami. Nemůžete si tak být jisti, že oprava, kterou udělají vaši lidé, nezpůsobí problém v jiné části aplikace.

S placenou podporou SUSE Rancher získáte jistotu, že případný problém bude vyřešen rychle a profesionálně.

Díky placené podpoře pro Rancher získáte:

  • Podporu 24×7 s jasně definovaným SLA
  • Záruku pro použití Open Source řešení v rámci Rancher stack
  • Kompletní SLA pro Docker, Kubernetes & Rancher plus zaručenou integraci s řešením třetích stran
  • Analýzy problémů na úrovni rootu napříč celým stackem
  • Možnost ovlivňovat roadmapu Rancheru
  • Upozornění na prioritní bezpečnostní rizika, přidání nových patchů
  • Prioritizaci problémů (včetně upstreamových verzí Kubernetes, Docker, atd.)
  • Možnost využití SUSE/Rancher konzultantských služeb, včetně služby GO-Live Assistence
  • Přístup k hostovanému SUSE Rancher
  • Přidělení komunikačního kanálu Slack, v rámci Priority podpory

Bližší informace k Rancheru se dozvíte na stránce k produktu.

Sdílejte událost

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Více aktualit